Riu a l'Ebre és una empresa familiar de turisme actiu i natura situada al cor del Parc Natural del Delta de l'Ebre que ofereix experiències ecoturístiques per donar a conèixer el nostre territori declarat Reserva de la Biosfera. Tenim rutes amb caiac i vehicle i també fem lloguer de bicicletes, juntament amb l'assessorament adaptat a cada tipus de client i les seves preferències. Per a més informació i detalls d'aquestes activitats podeu visitar la nostra pàgina web.


Comarca:
• Baix Ebre
Municipi / Nucli:
• Deltebre
És una excursió combinada en caiac i bicicleta pel Delta de l'Ebre. Sortim des de les nostres instal·lacions amb bicicleta per l'antic camí de sirga, que circula entre els camps d'arrossars i el riu. Arribarem a la pintoresca població de Balada, la més petita del Delta, situada davant de l’Illa de Gràcia. Allí canviarem de vehicle i ens endinsarem al majestuós Ebre navegant en caiac, veurem les ribes que encara conserven el bosc de ribera i gaudirem de la flora i la fauna d'aquest espai, finalitzant la ruta a l'embarcador de Riu a l’Ebre.



Comarca:
• Baix Ebre
Municipi / Nucli:
• Deltebre
Excursió amb vehicle que recorre l'hemisferi dret o sud del Delta de l'Ebre per conèixer de primera mà els seus punts més interessants. Els Ullals de Baltasar, les llacunes de l'Encanyissada i la Tancada, Poble Nou del Delta, els camps d'arròs.... El contrast de paisatges i la riquesa de tots els ecosistemes que formen el parc ens faran apropar-nos de primera mà a la natura i endinsar-nos en la cultura i l'historia d'aquest territori.


43580 Deltebre
Baix Ebre (Tarragona)